DIY asymetric skirt

Přečíst na blogu

Když jsem přemýšlela, zda vám tu básnit o nové sukni, kterou jsem si naposled ušila a konečně si našla čas na tvoření, napadlo mě zeptat se vás na něco jiného, co se mi honí hlavou…

Podle čeho hodnotíte blogery? 
Myslím tím jednu věc, na kterou často narážím. Někdo, kdo je hodně sledovaný např. na Instagramu, tak ale na blogu tomu u něj/ u ní moc podle reakcí nevypadá. Jsou tyhle platformy tak oddělené? Já pořád zastávám názor, že by bloger neměl kašlat na blog a jen chrlit vizuální obsah na IG. Navíc prošpikovaný tagy na značky, spolupracemi a převážně pro účel reklamy. 
Nejraději sleduju ty, kteří jsou aktivní na všech sítích i na blogu. I když vím, že čtenáři si najdou čas na článek čím dal méně častěji, stejně mi to nedá tvořit nějaký smysluplnější obsah. To bych nebyla já, abych vám sem občas nehodila nějaký můj názor, postoj, tipy, apod. Díky tomu jsem vůbec začala blogovat, že jsem s vámi mohla sdílet kousek tohohle světa. Asi je tahle doba už za námi a stačí prostě jen mít vymazlené fotky projeté 10 aplikacemi na úpravu a je to. Jsem taky hodně vizuální, protože jsem uvnitř děsný estét a mám kolem sebe ráda hezké věci, místa, domov. Ale nad tím je ještě mnohem víc věcí, které chci s vámi sdílet.
Nechápu, kde se rojí ty mladé tváře s deseti tisíci followery na IG, které mají v postech jen značky a něčí promo a jejich feed vypadá jak jedna barevná reklama za druhou. Baví někoho z vás takového sledovat? A nejhorší na tom je, že značky a online agentury dost často slyší jen na ty čísla followerů. Z toho je mi asi nejvíc smutno. To, že někdo má u profilu X tisíc lidí, ještě neznamená, že má je příspěvek reálně takový dopad. 
Když to vezmu z pohledu zákazníka, který není pouhou ovcí, ale umí se sám rozhodovat, tak doporučení na produkt nebo službu budu mnohem lépe vnímat od někoho, kdo nechrlí jeden takový příspěvek za druhým. Já sama mám na mém profilu dost vyvážený poměr promo produktů a toho ostatního. A to, že někoho otaguju, ještě automaticky neznamená, že jsem danou věc dostala. Byla jsem překvapená u jedné foodblogerky, která dost často chodí do podniků a restaurací, protože jídlem prostě žije, že si spousta lidí o ní myslí, že je všude zvaná a má to samozřejmě zadarmo. Pokud by tomu tak bylo, rozhodně by o tom svým fans dala vědět a rozhodně by to nastavila tak, aby byla v hodnocení stále objektivní. A tak bych to přesně udělala já. Pokud mi přijde nabídka na spolupráci, která nedává smysl ve spojení s mým blogem a se mnou samotnou, tak ji odmítám. A pokud něco přijmu, je to pouze to, za čím si můžu stát. 
Vybudovat ale takový vztah chvíli trvá a mít důvěru u svých čtenářů je neustálá práce. A blogování považuju opravdu za práci, ale nemyslím to o penězích. Tvoříte obsah, fotíte, upravujete fotky, komunikujete na soc. sítích, spolupracujete s firmami, tvoříte kampaně, apod. Třeba poslední spolupráce s Estée Lauder mi skutečně zabrala nějakých 12 hodin. To chce čas, který vám mnohdy nikdo nezaplatí, ale dělat to je kvůli výdělkům mi nepřipadá OK. Není to hlavně férové kvůli vám!
Proto vás prosím o váš názor, koho sledujete a hlavně proč. Ať už české nebo zahraniční blogery. Ráda si rozšířím obzory o nové tváře, které stojí za to sledovat. Díky 🙂
A nevíte si rady s tím, jak otvírat upravené fotky z LR ve PS, aby vám to neničilo barvy? A jak je pak ve Photoshopu uložit, aby vám u fotek na výšku nezhoršoval kvalitu? 
COS turtleneck, DIY skirt, Camelia Roma bag, HM shirt, Tlustý leather bracelet, Zara boots

About The Author

DIY asymetric skirt

Přečíst na blogu

Když jsem přemýšlela, zda vám tu básnit o nové sukni, kterou jsem si naposled ušila a konečně si našla čas na tvoření, napadlo mě zeptat se vás na něco jiného, co se mi honí hlavou…

Podle čeho hodnotíte blogery? 
Myslím tím jednu věc, na kterou často narážím. Někdo, kdo je hodně sledovaný např. na Instagramu, tak ale na blogu tomu u něj/ u ní moc podle reakcí nevypadá. Jsou tyhle platformy tak oddělené? Já pořád zastávám názor, že by bloger neměl kašlat na blog a jen chrlit vizuální obsah na IG. Navíc prošpikovaný tagy na značky, spolupracemi a převážně pro účel reklamy. 
Nejraději sleduju ty, kteří jsou aktivní na všech sítích i na blogu. I když vím, že čtenáři si najdou čas na článek čím dal méně častěji, stejně mi to nedá tvořit nějaký smysluplnější obsah. To bych nebyla já, abych vám sem občas nehodila nějaký můj názor, postoj, tipy, apod. Díky tomu jsem vůbec začala blogovat, že jsem s vámi mohla sdílet kousek tohohle světa. Asi je tahle doba už za námi a stačí prostě jen mít vymazlené fotky projeté 10 aplikacemi na úpravu a je to. Jsem taky hodně vizuální, protože jsem uvnitř děsný estét a mám kolem sebe ráda hezké věci, místa, domov. Ale nad tím je ještě mnohem víc věcí, které chci s vámi sdílet.
Nechápu, kde se rojí ty mladé tváře s deseti tisíci followery na IG, které mají v postech jen značky a něčí promo a jejich feed vypadá jak jedna barevná reklama za druhou. Baví někoho z vás takového sledovat? A nejhorší na tom je, že značky a online agentury dost často slyší jen na ty čísla followerů. Z toho je mi asi nejvíc smutno. To, že někdo má u profilu X tisíc lidí, ještě neznamená, že má je příspěvek reálně takový dopad. 
Když to vezmu z pohledu zákazníka, který není pouhou ovcí, ale umí se sám rozhodovat, tak doporučení na produkt nebo službu budu mnohem lépe vnímat od někoho, kdo nechrlí jeden takový příspěvek za druhým. Já sama mám na mém profilu dost vyvážený poměr promo produktů a toho ostatního. A to, že někoho otaguju, ještě automaticky neznamená, že jsem danou věc dostala. Byla jsem překvapená u jedné foodblogerky, která dost často chodí do podniků a restaurací, protože jídlem prostě žije, že si spousta lidí o ní myslí, že je všude zvaná a má to samozřejmě zadarmo. Pokud by tomu tak bylo, rozhodně by o tom svým fans dala vědět a rozhodně by to nastavila tak, aby byla v hodnocení stále objektivní. A tak bych to přesně udělala já. Pokud mi přijde nabídka na spolupráci, která nedává smysl ve spojení s mým blogem a se mnou samotnou, tak ji odmítám. A pokud něco přijmu, je to pouze to, za čím si můžu stát. 
Vybudovat ale takový vztah chvíli trvá a mít důvěru u svých čtenářů je neustálá práce. A blogování považuju opravdu za práci, ale nemyslím to o penězích. Tvoříte obsah, fotíte, upravujete fotky, komunikujete na soc. sítích, spolupracujete s firmami, tvoříte kampaně, apod. Třeba poslední spolupráce s Estée Lauder mi skutečně zabrala nějakých 12 hodin. To chce čas, který vám mnohdy nikdo nezaplatí, ale dělat to je kvůli výdělkům mi nepřipadá OK. Není to hlavně férové kvůli vám!
Proto vás prosím o váš názor, koho sledujete a hlavně proč. Ať už české nebo zahraniční blogery. Ráda si rozšířím obzory o nové tváře, které stojí za to sledovat. Díky 🙂
A nevíte si rady s tím, jak otvírat upravené fotky z LR ve PS, aby vám to neničilo barvy? A jak je pak ve Photoshopu uložit, aby vám u fotek na výšku nezhoršoval kvalitu? 
COS turtleneck, DIY skirt, Camelia Roma bag, HM shirt, Tlustý leather bracelet, Zara boots

About The Author

Napište komentář

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Subscribe  
Upozornit na

Registrace

Vyberte seznam(y):

Buďte s námi

Doporučujeme