Články:výlety

Česneková výprava..

.. ještě z minulého týdne. Tentokrát kolmo a jen s Klárkou. Po asfaltu, terénem, do kopce, z kopce a nakonec po rovince. Bez občasného mrčení se to samozřejmě neobešlo, ale závěrečný zákusek (zmrzlinu ještě neměli) to vyřešil. Medvědí česnek jsme jedli…

… delší výlet …

v sobotu jsme vyrazili na delší výlet. Založím asi štítek „plány-neplány“ a myslím, že ho i brzy zaplním. Životem mě doprovází samé neplány 😉 …… jeli jsme manželově známému něco zavézt. Bylo to kousek od místa, kde jsem jezdívala do dvaceti na tá…

… malý výlet …

v pátek odpoledne jsme vyjeli na Palkovické Hůrky. Prošli jsme se, vyvětrali – docela foukalo, ale hlavně jsme byli na sluníčku …… cesta kam chodíme je hodně do kopce, ale Bertík trval na tom, že pojede na koloběžce. Samozřejmě ji celou cestu táhl …

Read More

Co je horší než mít chřipku?

Mít chřipku zároveň se svými dětmi. A co je horší než mít chřipku zároveň se svými dětmi?Mít chřipku, když šestnáctiměsíční hyperdítě je už zdravé. Není šance si pět minut v kuse poležet.Marodíme. Počet ležících se každý den mění, ušetřen už po vč…

Jak jsme neumrzli v Orlických horách

Začalo to předpovědí patnácti stupňů mrazu, pokračovalo brekem holek a pak skoro i mým, když těch patnáct stupňů v neděli ráno opravdu bylo.Po hodinové mši ve vymrzlém (ale nádherném!) neratovském kostele se nám je nepodařilo přesvědčit, že pár vyšlapa…

NEDĚLE V JIZERKÁCH ….

Krásný slunečný den, procházka od rozhledny Královka do Hrabětic a zpátky….to byl náš nedělní výlet za sněhem. Letošní zimu jsme vlastně u nás v nížině sníh vůbec neměli…. a tak jsme se kochali nádhernými panoramaty :O))Mějte se poho…

Oběd v Jestřebí

Dnes se vracím k restauraci, kterou jsme včera navštívili po klouzání na Macháči. Jde o restauraci v nedalekém Jestřebí – Restaurace “Pod Habsteinem”. Byli jsme tu prvně a určitě ne naposledy. Vkusné prostředí, milá obsluha, vynikající jídlo z kvalitních surovin. Třeba colu a jiné průmyslové pití zde nenajdete, jen domácí limonády. Stejně jako steak dobře … [číst dál…]

Krásná neděle

Vyrazili jsme na výlet. Vyhnalo nás sluníčko a chuť opět něco podniknout. Bylo to dost spontánní, neplánované. Napadlo nás využít jednoho z posledních mrazivých dnů a vyjet na nějakou zamrzlou plochu, kde by se děti mohly vyblbnout. Bohužel nemáme brusle, ale už jsme se dohodli, že příští rok o ně napíšeme Ježíškovi. Poznáte, kam jsme … [číst dál…]

… tentokrát v únoru …

nějak poslední dobou nestíhám ;-). Ve čtvrtek jsme byli v Luhačovicích a ještě jsem o tom nestihla napsat …… v únoru jsem tam ještě nebyla. Čekala jsem, že tam bude trochu sněhu, že je uvidím bílé, ale sníh tam nebyl žádný 🙂 …… cestou tam se …

V novém roce…

Zdravím vás u prvního článku tohoto roku.  Přestože jsem  se původně chtěla ozvat dříve, nevyšlo to. Stále lenoším, na pc trávím minimum času, cítím, jako bych se celkově v novém roce pořád nenastartovala a docela mi to vyhovuje:-). Barunka marodí, tak jsme spolu doma. Užíváme se/si. Honzík chodí ze školy “po o”, takže je také … [číst dál…]

… takhle ano …

po zkušenosti z vánočních trhů v Ostravě jsem neměla odvahu těšit se na Vánoce na zámku v Kravařích. Nikdy jsem tam nebyla, jen jsem věděla, že tam bývají. Včera odpoledne jsme tam zajeli …… po příjezdu jsme se prošli po zámeckém parku, dnes golfov…