Archiv pro štítek: cestování

Velký pátek na jihu…

Jižní Čechy jsou mé milé končiny. Onehdy mi někdo říkal, že Jindřichohradecko žádné jižní Čechy nejsou, že pokus se dá mluvit o jihu tak jedině v souvislosti se Šumavou, ale já tento názor nesdílím. Prostě třeboňská pánev, kardašořečická luka, konečně …

Den v Eindhovenu /Nizozemí

Jak už jste nejspíš zaznamenali na mém Instagramu, vydali jsme se na výlet do Holandska, nebo spíš přesněji do Nizozemí za kamarády, kteří bydlí v Eindhovenu. Kromě samotného města jsme se během čtyř dní podívali do Utrechtu, na rozkvetlé tulipány i ji…

Úžasný Medellín a tipy na to, co tu vidět a dělat

Dnes vám představím Medellín, město věčného jara a ne příliš dobře proslavené největším kolumbijským drogovým baronem a jeho Medellínským kartelem. Od Escobarovy éry však uteklo již několik let a město se změnilo natolik, že z tehdejšího nejnásilnějšíh…

Ninh Binh – Tam Coc /Vietnam

Ty tři dny, co jsme v provincii Ninh Binh strávili, pro mě byly jedny z nejhezčích z celého pobytu ve Vietnamu. Moc se mi líbilo ještě ve městě Hoi An a koupání na Phu Quoc, ale tady to bylo něco úplně jiného. Strmé vápencové skály tyčící se ze šťavnat…

Císařské město Hue a cesta nočním vlakem /Vietnam

Z města Hoi An (reportáž z Hoi An najdete tady) jsme vyrazili hned ráno objednaným autem na nádraží v Da Nang. Kvůli koloně na mostě to už vypadalo, že vlak nestihneme, nakonec se ale kolona rozjela a na nádraží jsme přijeli s půl hodinovou rezervou (p…

2 dny na ostrově Phu Quoc /Vietnam

Dneska tu mám pokračování naší vietnamské výpravy (hlavně díky Páji, kterou to zajímalo a která se tam na jaře chystá, jinak jsem měla pocit, že ty cestovatelské články skoro nikdo nečte :)).Z Ho Chi Minova města jsme zamířili na ostrov Phu Quoc, …

Předvánoční Budapešť

O víkendu jsme s kamarády vyrazili na víkend do Budapešti. Jeli jsme v pátek odpoledne a večer ještě stihli noční koupání v lázních Rudas. Ty byly založeny Turky už v 16. století a kromě bazénů s různě teplou vodou tu mají i saunu, páru a wellness se s…