Archiv pro štítek: cestování

Výlet do Lednice a Valtic

Už je to skoro měsíc, co jsme se vydali na výlet do Lednice a Valtic. Z původně plánovaného třídenního výletu na Jižní Moravu byl nakonec jen jednodenní, ale i tak to bylo moc fajn. Vyrazili jsme ve čtvrtek a já si naivně myslela, že ve všední den v Le…

Dovolená v Čechách…

Nevadí mi (asi), když nemusím jet mnoho hodin a kilometrů k moři, ať směrem na jih či na sever. Možná, že jsem jet mohla (asi), ale po pravdě, jsem ráda, že nemusím. Ani ne kvůli riziku, protože si myslím, že to je aktuálně stejné jako doma, tak v zahr…

Slovinský adrenalin v žilách – 2.část

4.7. – canyoning v Kozjaku, posranost level milion, pohádkově hvězdný nebe Další slovinský ráno začíná dneska už v 7:30, ale snídani si protahujeme až do 9:40. Miluju tyhle pomalý rána! Tradičně si chrochtám při svojí ovesný kaši, zatímco Peťan s Romčou se cpou čokoládovýma croissantama, párečkama a vajcama. Peťan tohle obžerství komentuje každej den stejně… Pokračovat ve čtení Slovinský adrenalin v žilách – 2.část

Slovinský adrenalin v žilách – 1.část

Jak se k tomu zas ta Lucie dostala?! Na trénincích CrossFitu se řeší hromada věcí, mimo jiné i nápady na cesty kolem světa. No dobře, kolem světa úplně ne, ale do některých jeho částí určitě. Kamarád Péťa přišel s návrhem na Slovinsko, jelikož se v těhle končinách momentálně vyskytuje i jeho brácha. Já zaslechla jen… Pokračovat ve čtení Slovinský adrenalin v žilách – 1.část

Země dobrosrdečnosti aneb poznej se mnou Skotsko – 10.část

26.5.-Rosslyn Chapel, to ne já…to navigace, Roslin Castle, Roslin Gunpowder Mills, Roslin Glen Country Park, chcanda chcanda everywhere, Canal Walk, honba za cheese scones, dokument Our Planet V 7:30 se probouzím do dnešního rána, v klidu se nasnídám a chilluju, není úplně kam spěchat. S nově spřátelenou duší Míšou se domlouváme na společnou návštěvu Rosslyn… Pokračovat ve čtení Země dobrosrdečnosti aneb poznej se mnou Skotsko – 10.část

Země dobrosrdečnosti aneb poznej se mnou Skotsko – 9.část

25.5.-The Shore, proč jsou lidi takový dobytci?, kavárna Baba Budan, jak jsem se poznala s Míšou, ten svět je fakt malej Vstávačka v 8:30 a celý dopoledne se nese v pohodovým duchu. Prostě chill. V 11:45 se vypravuju busem směr Leith – přístavní čtvrť, cesta trvá cca 20 minut. Po výstupu na příslušný zastávce pokračuju… Pokračovat ve čtení Země dobrosrdečnosti aneb poznej se mnou Skotsko – 9.část

… místo a ubytování …

jak už jsem psala, nechtěly jsme s kamarádkou jezdit moc daleko, jelo se na pár dnů, hlavně, aby tam bylo to moře. Místo jsme vybraly podle ubytování, které se nám líbilo, v městečku Mošćenička Draga … … městečko je dělané pro turisty. Obchod i tr…

… vlny …

věděla jsem, že do rozbouřeného moře nevlezu, tak jsem ty dny měla s sebou foťák, doslova lovila vlny a občas i ulovila …… po chvíli jsem zjistila, že jsou celkem i v pravidelných intervalech …… tohle jsou ty skákací, před bouřkou …… a tyhle ↓↓↓ jsou p…

… moře …

neozvat se zase týden jsem vůbec neměla v plánu, ale tentokrát jsem byla úplně bez počítače. Z jedné strany jsem nebrouzdala po netu, nekoukala kam nemám, stihla jsem co bych s počítačem nestihla, ale z druhé strany je ten počítač veliká nutnost. Ty ve…