jak už jsem se zmínila v posledním příspěvku, jeli jsme s Bertíkem k moři ...

… jedno červnové odpoledne jsme se potkali s kamarádkou na dětském hřišti a ta si povzdechla, že by jela autem k moři a že nemá s kým. Já jsem na tom byla podobně, oběma vyhovoval druhý týden v srpnu, takže jsme pomalu začaly plánovat …

… nechtěli jsme nikam dál, než to bylo nutné, jenom aby tam bylo to moře. Ubytování jsme našly přes airbnb (o tom se zmíním později) ... … při cestě tam jsme se nejvíce zasekli v zácpě ještě v Rakousku, na hranici se Slovinskem, pak už to celkem šlo. Ale dojeli jsme a šli si užívat moře, vzduchu, sluníčka a všech radovánek s tím spojených …
… tohle ↓↓↓ mě vyděsilo - byla sobota kvečeru a na pláži takhle narváno! Pro tento večer to ale stačilo. Neměly jsme sílu chodit a hledat jiné místo … … fakt je slané 😂😂 … nevěřil …

… začali jsme náš každodenní rituál se zmrzlinou …

… naším dalším rituálem byly hotelové snídaně vlastnoručně připravené …
… s vlastní konvičkou na kafíčko …

… jinak naše dny byly hodně podobné, takové válecí. Po snídani k moři, na oběd zpátky, udělat nějakou rychlovku, dát si kafíčko a zase k vodě. Při cestě od moře zmrzlina, nakoupit na tržišti ovoce a zeleninu, večeře a pomalu spát. Nikam nespěchat, nepřemýšlet co budeme dělat druhý den, protože to bylo prostě dané …
… málem bych zapomněla na Prosecco ;-) …